Waheeda in Nana Tanjung

Waheeda
MStar reports that Waheeda is finishing her fifth film “Nana Tanjung” that should be out end of 2006. Her next album is expected out in February 2006.

Advertisements

About sabre23t

An analyst, researcher, civil engineer & information technologist working in a transportation company.
This entry was posted in Society. Bookmark the permalink.

8 Responses to Waheeda in Nana Tanjung

  1. MBA says:

    wah…. hang mmg minat Waheeda no?. Dulu minat Siti, diapun masih single lagi… 😉

  2. sabre23t. says:

    Hehe. Aku rasa Waheeda lagi cun dari Siti. Mmm, dua-dua tua sikit aje dari anak perempuan aku. ;-}

  3. JANET says:

    waheeda belakon best laa… cakap utara dia pure… tapi ada la jugak picing dia tu… macam mana pun, kalau nak lagi klear, kena banyak belajaq la… lama-lama boleh la belakon banyak ckit. yang penting tu, kualiti lakonan, bukan dia kuantiti… ok, chow…!!!

  4. Wawa says:

    Hai…..

    Nama saya jugak wahidah….ramai kawan saya suka panggil saya wawa…

  5. Fifi says:

    Waheeda memang best.saya rasa kalau nak bandingkan dengan siti nurhaliza….waheeda lagi cantik.waheeda saya ucapkan semoga berjaya dalam kerjaya yang anda usahakan.

  6. wyda says:

    iii
    name saye wahida. x kisah la janji saya bukan wahida wassini tue.wahida ok gak belakon tapi kengkadang gedik sket la… heheeh. just komen

  7. eja says:

    saye pon minat kak wahida..! sbb kak wahida cun,’bek..tak sombong..’ hehe bye2

  8. hanif says:

    assalamuaikum apek ! apek sihat saya sehat .apek saya bangga apek dalam aksi nana tanjung.

Comments are closed.